.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام تسلیت سردار مرتضی قربانی در پی درگذشت سردار کساییان
سردار مرتضی قربانی فرمانده لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس با صدور پیامی درگذشت جانباز سرافراز انقلاب اسلامی سردار کساییان را تسلیت گفت.
پیام تسلیت سردار مرتضی قربانی در پی درگذشت سردار کساییان

شمال نیوز: سردارسرتیپ پاسدارمرتضی قربانی فرمانده لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس در پیامی عروج آسمانی جانباز سرافراز اسلام سردار سید محمد کساییان را تسلیت گفت.

 

به گزارش شمال نیوز، متن پیام بدین شرح است:

 

 انالله و اناالیه راجعون

 

خبر حزن انگیز و غمبار عروج ملکوتی همرزم و همراه سال های دفاع مقدس سردار سید محمد کسائیان موجی از اندوه و ماتم را برایم به ارمغان آورد .

 

نقش ارزنده این عزیز در برهه های مختلف دفاع مقدس از او فرمانده ای شجاع معرفی نمود که استان مازندران به وجود چنین دلاورمردانی افتخار کند و تا همیشه تاریخ نام و یادش جاودانه بماند .

 

فراغ سردار کسائیان ، داغ فراغ همه فرماندهان همرزمم در لشکر همیشه پیروز کربلا همچون سرداران شهید طوسی ، بصیر ، نوبخت و .... را زنده کرد و خاطراتشان را در آسمان بارانی از فقدان عزیزترین یارانم مرور کنم .

 

اینجانب این ضایعه بزرگ را به خانواده شهیدپرور «کسائیان» ، همه همرزمانم در لشکر 25 کربلا ، مردم دیار دلاورخیز مازندران بویژه مردم عزیز شهرستان سوادکوه تسلیت گفته ، برای آن سفر کرده علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی را از درگاه الهی خواستارم .

 

مرتضی قربانی

 

فرمانده لشکر 25 کربلا در سال های دفاع مقدس

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.178 seconds.